Powered By Blogger

Sunday 25 March 2012

sayu..

tahu ape yang watkan aq sayu or sedeh???
bila tgk kawan2 aq smua da grak n sambunk study kat oversea...
impian aku,...
cita2 aku..
tapi smua salah aq...
xreti nk rembat pluang ble pluang 2 dtg..
slalu terhanyut dalam klapangan masa yang ad...

study oversea...
dlm medic...
or engineering...
ITU CITA-CITA AKU..
ITU HARAPAN AKU..
ITU IMPIAN AKU..
ITU ANGAN-ANGAN KU..

mlm2 aq akn stalk fb kawan 2 aku kat oversea..
xsngaja..air mata ni mngalir..
klo aku anak orng kaya berair...
pasti aku guna pluang 2..
tapi aq bkn kaya berair..
hanya tajaan yang blh tolong aku...

klo blh aq nk tyme degree kat oversea..
as a single person..
blom kawin mksud ak,..ngn kawan2 aq..berdikari kat tmpat orang...bkn utk mlancong tapi utk belajar...
arrgghh..aq mahu tu smua wey!!
aku x nk bnda 2 hanya mimpi.....
aku kne bgn dri tidur ni utk capai mimpi aku...

No comments:

Post a Comment