Tuesday, 18 December 2012

RANDOM#

          sekali kau buat silap..ko agak2 ad tak orang yang bisa memaafkan kau..tanpa perlu ungkit kisah lama..tanpa perlu bercerita kepada sesiapa..tentang cerita lama itu..tanpa prajudis terus berkawan dgn kau..tanpa mengira tentang apa kesalahan..tanpa merujuk kembali segala yang pernah kau lakarkan dengan lakaran hita..tidak kira pada kain kau sendri atau kain kawan2 kau..aq tak rasa ada..ku akui..aq juga tak mampu..cerita pahit itu kadang2 aq sendiri nak kenang..ape lagi kawan2 aq kan..tapi perlu ke kita di adili..??cukup sekadar cerita..tak perlu kau adili sekali lagi bila keadilan dan hukuman telah pun dia terima..kau tuhan kah??yang perlu menghukum dia sekali lagi?? cerita cerita kau akan mmbuat orang lain bertanggapan buruk..terhadap owg yang  pernah bersalah itu..kau tahu..dia cx pernah dpat ape yang kau dpat since kau kecik..kau pernh dengar ttg family broken?x smua berjaya..jadi jika kau tahu dia bagaimana..juz kau tunjukkn dia ape yang salah..bkan kau hukum dia tanpa beri dia peluang dan kau sndri x mampu menegur dia...adil sangat sikap kau 2 kan???xe..aku tahu kamu org belom matang..sbb..aq pernah alami zaman sebegitu dan di sini;..ketika ini..aq sudah pandai menilai..sekurang-kurangnya menilai mana yang baek dan yang pburuk..hipokrit??itu bkan aq..ketika aq perlu,,yea..HANYA KETIKA PERLU DAN SEMUA OWG PERLUKAN KETIKA ITU..

         RIndu itu kadang kala membuatka kita buat smua yang pernah owg kita merindu itu lakukan..pelik kan rindu tu...


Wednesday, 12 December 2012

#RANDOM 3

xsmua yang kita nak..kita akan dapat..sure giler yang kowg pernh dengar ayat2 mcm 2..but if it comes 2 you..smua style mcm x nk trima hakikat je kan..all strt 2 mmberontak..bertubi tubi keluar soklan yang sama..why!why!why!..sure..tu la perkataan pertma yang akn keluar....aku jugak pernh je jadi mcm 2..smua bajet x pernah dgr SEGALA YANG BERLAKU ADA HIKMAHNYA...kau tau..realiti tv dan dunia realiti kita x byk beza..yang bnyk beza adalah fantasi...

Sunday, 2 December 2012

2nd December

HEY...

Assalamualaikum...

rindu saya ke??apasal saya2 plak nie..ok..rndu aq x??mcm biasa la..aq klo kat rumah..amatlah payahnyer nak on9..ape lagi berblogging2 nie..so..kalau da updated..makna na aq da masuk new semester!!!

FYI..this is my last semester darling..yeah..saya budak semester 6..acah2 senior gituh..sila bangga!! yeah!!
meh..nk cerita sikt la kn pasal hari first aq mendaftar nie kan... ok..around 8  oclock pagi ok..aq bertolak dri rumah..jgn ingat aq xcited sgt nak balik yea..aq awal sbb aq adalh pelajar RAYUAN KOLEJ...hahaha..bdk2 rayuan nie sbb x anta kad aktiviti..hahahaha...giler malas kau naqib..duduk kolej free nak plak..well!!!hahahahaha

Dengan kelajuan  FERRARI aq memecut..kul 10 jgk smpai pilah terchenta ini..xde nyer ko bdget 10 min je dri Klang nak ke Pilah 2...dengan sepenuh hati merayu(konon)..aq dapat jgk kolej..tapi..yang tdak menahan tue...TINGGAT 5...NO TANGGA!!!CIS GILER!!! tapi disbabkan aq muslimah sejati..sabar shaja okeng..hahahahaha..meh intai2 sikit..





senget benget la kowg tgk erk..hhahah..sikit2 sudah..ni da kepenatan..4 kali trn naek..tgkat 5 wooo...spe nk pecahkn lemak2..sila la dtg ke bilik saya..oyeah..hahahahahaa

disebabkn aq kekenyanagan menjamah KFC utk my lunch plus dinnerr..moh la kita tdo..pent woii..jgn jelez..bilik aq tggi...ala2 cameron highland gituh!!!haahhahahaha..


till next,
nurulnaqibahabdulrazak