Powered By Blogger

Sunday 11 March 2012

RANDOM #2

kita pernah kenal..
kita pernah jadi kawan..
kita pernah rapat..
kita pernah berkawan baik..
kita pernah berjanji..
kita pernah bersatu....
tapi itu dulu...
kini..
kita sengaja..
tak pernah kenal..
tak pernah rapat...
xbernah bersama..
lalui segalanya...
kau atau aku??
siapa yang mukannye??
aku??
khianati persahabatan itu...
baek..
aku trima sgalanya...
maaf??
kau x berikn??
kejam??
aku x pernh kata begitu..
aku akui kesalahan ku..
aku penat tahu??
simpan segalanya dalam hati ini..
aq bkn orang yang ego..
aku bkn orang hipokrit..
aku x reti mcm 2..
aku marah hanya seketika..
kemudian aku reda...
sudah sudahlah kawan...
aku tersangat penat..
jangan hina aku seperti musuhmu...
pandanglah aku..
pandanglah bkn seperti kau pandang orang yang asing bg drimu..
tapi pandanglah aku..
sebagai orang yang pernh kau knl..
tolong aku..
tolong lupakan kisah dulu..
yea..
perit sangt..
aku juga rasa begitu..
kita rasa bnda yang sama..
cuma situasai yang berbeza..
aku manusia yang sangat lemah..
sangat sangat lemah...
maafkan aku...
aku masih berdoa tentang kita..
tentang aku..
tentang dia..
dan 
tentang kamu.....


2 comments:

  1. kak qib suka buat entry sedih :(

    ReplyDelete
  2. habit la wat entry sedeh ni..sbb smua nya dtg dri hati mlalui pngalaman..

    ReplyDelete