Wednesday, 27 April 2011

suSSahnYER caRi kaWaN

aassalamualaikum..firstly aq nak cakap yang aq BENGANG!!!!


BOLEH JADI HULK TAU X!!!
MERAH PADAM MUKA AQ MENAHAN SAKIT ATY!!


OK..mulanyer mcm nie...kat kolej aq nie..dowg buka satu stor untuk bdk2 letak barang..yela..kan nk dekat abs sem ni kan...aq ngn sowg budak ni pakat la nak letak barang kat situ..mula2 dia kat dua kotak nak letak..mmg chantek la kan sbb aq pn ad 2 kotak jgk...mula2 dia tnye aq bila nak letak..aq kat nnt la sbb nak tidow dlu..den bila aq bgn kul 3..aq ajak dia..tapi dia kata dia nk tdo dlu sampai kul 4...ok den..aq pn tggu la..da dia tggu aq kan..mak aq ajar aq bertimbang rsa ngn owg..aq klo nk blh je g dulu sbb aq da minx tlg kawan aq angkatkn kotak skali..tapi dah dia pun nk g..aq g ngn dia la..mls nk sshkn kawan aq yang 1 lagi 2...kawan2..mcm xd nme kan...nme dia iffa..so..aq xjd la call iffa sbb dah jnji ngn bdk 2 nk g skali an...

ok..tpat kul 4 aq kjt an dia..ok  da siap smua..den dia bwk satu kotak dia..aq tnye  1 je??aah..ok fine la..aq x nk bwk brg kat umah bnyk2 sbbb nnt keta berat..dia ad je kotak lg tapi tumpg owg len la..den dah g anta 2...kowg tau x stor 2 kat mne??kat kolej budak2 laki...so bygkn la kan..pempuan msk blok laki mcm mne???ok!!msti la malu kan???dia tau bnda 2 tapi dia still blh biar aq g sowg2 angkt 1 kotak lagi n msk kat blok lelaki 2!!!Hello!!ad otak ka???kan 2 blok lelaki???ko blh biar kawan ko sowg2 kat blok 2???klo ape2 jadi mcm mne???bdk lelaki kan??mne blh caya sgt..lagipn bilik 2 kat bawah..u hve 2 jalu kat 1 aras budk laki den baru turun...klo ko malu..ko spattutnyer pk kwan ko..pe prsaan ko klo ko g sowg..aq x faham la..knpa ad jgk owg mcm nie..witout  minx maaf..dia blh blah mcm 2 je..fine...aq mmg akn igt bnda ni la..dulu pn aq pernh trsa gak ngn dia sbnrnyr...tapi aq diamkn je..

n mmg pngalamn ajar aq mcm2..utk knl owg..utk knl kawan y ikhlas...nyeah..i knw..im still have Alya..aq ceta kat dia..n dia trus nk jmpe aq..n thanks 2 iffa sbb ko sggup tlg aq even aq x jdi minx tolong..huhuhuhu...dunia ni mmg x adil..pe lagi mnusia y idup dalam dunia ni..mama ckp..juz ambk bnda 2 jd pngajaran utk kita...jalan ni jauh lgi..dulu hidup aq indah ngn kwan2..x pernh snyi dari kawan2 aq..nw..Tuhan jarakkn aq ngn kawan2 baek aqn gve me dugaan n mcm ni...n aq trima...aq tau hnye dia yang tau pe yang terbaik....

No comments:

Post a Comment