Powered By Blogger

Wednesday 5 October 2011

KEISTIMEWAAN KU..

Salam..tengah2 stalk fb..tetiba aq jumpa bnda alah ni..wow!!superb nyah..Mak teruja giler bace bnda ni..sbb??mak kn wanita solehah perempuan..kau perempuan ke nyah..errkk..ok..this is the specialize being a women ...heheehhe


Ya Allah, mengapa wanita sering menangis?

Jawabnya:

Kerana wanita itu unik.
Aku ciptakannya sebagai makhluk istimewa,
AKu kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya,
AKu lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman,
AKu kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia,
AKu teguhkan peribadinya untuk terus berjuang pada saat yang lain menyerah,
AKu berikannya naluri untuk mencintai anak-anak dalam apa jua keadaan sekalipun,
AKu kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman,
Walau disakiti oleh “orang” yang dia sayangi..
Wanita makhluk kuat,
Tetapi jika satu saat dia menangis itu kerana AKu berikannya air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.

“WANITA itu ISTIMEWA”

x class ke jadi wanita??aww..i je mampu uolls..ehem2..4 those y dilahirkn sbgi lelaki sjati..pliz dont be jelez wif this statement..kowg ad klebihan kowg y perempuan x mampu buat..such as..mengimamkn n mnjadi ketua kpada kluarga..jgn sbuk2 jadi nyah yea nyah..x klas nnt kau jah..aq perlukn seorang LELAKI SEJATi untuk membimbing aq kejalan y lurus dan sedia mnjadi imam aq dia alam perkahwinan nnt..amboi..klas kau maria..ayat sempoi baek pnya SPM BM A+..hahahahaahha..seriously..



No comments:

Post a Comment