Powered By Blogger

Wednesday 18 May 2011

all in one



assalamualaikum...heheehhehe..lme giler aq x tulis blog nie...bkn sngaja..tapi ad la mslah y x dapat di elakkan..anwy aq nk wish...



ni la kek y aq bg kat mama n mummy aq..hehehheh


mcm da lewat kan ...tapi lbh baek lambat dari never kan???hehehehehh..cakap pasal mother day nie..aq ad 3 mothers...first mummy aq ialah mak kandung aq..second mummy yang jaga aq since aq kcik n third ialah mama zah..dia jirann aq y aq aggap mcm mama aq sndri..so thanks you sgt2 kat mama2 saya smua sbb jge saya n tahan ngn kerenah saya...luv you mama...

for my teachers...happy teachers day 2 cikgu tadika perpaduan saya..ckgu sek keb kampung medan...ckgu keb telok panglima garang ..ckgu sek men telok panglima garang n finally ckgu2 MRSM balik pulau..thanks alot sbb mendidik saya slama ni.....

No comments:

Post a Comment